zaterdag 8 september 2007

Hier een verslag van het opknappen van mijn CZ 453 uit 1963.]
Na het rijwielgedeelte opgeknapt te hebben, kwam ook het motorblok aan de beurt.
De lagers zijn vervangen en er is een andere krukas in gezet.
Ik hoop een ander zo te kunnen helpen tijdens een blokrevisie.
Als iemand reacties of opmerkingen heeft, plaats ze in dit bericht!!!
Als er bij iedere foto een reactie komt, wordt het onoverzichtelijk, denk ik.
Het is allemaal niet zo moeilijk als je zou denken.
Je kan het blogarchief gebruiken om bij de eerste foto te beginnen. Ook kan je terugbladeren door naar onder te scrollen en naar "oudere berichten" te gaan. zo krijg je de hele reeks foto's te zien.
vragen en opmerkingen kun je het beste mailen. Ik zal dan ook proberen te antwoorden.
Ik ben geen vakman of zoiets, maar een simpele hobbyist die er ook gewoon een keer aan begonnen is.

Veel succes!!!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Marc, super hoe je hier prachtig in woord en beeld uitlegt hoe de motor van je cz ineen zit. Ik ben namelijk zelf ook bezig met de restauratie van een cz type 453 van 1969. Ik heb er zo twee en ben momenteel aan de eerste bezig.
Ik hoop dat ze er ook zo uit gaan zien als de jouwe. Jouw blog wordt alvast een grote hulp.

marc zei

Ik kan helaas niet meer inloggen in mijn eigen blog.(inloggegevens kwijt en ander mailadres) Eventuele reacties kunnen eventueel gemailt worden naar: marcvdw@live.nl

gr. Marc